Gana bieži no ārzemju apskatniekiem un arī mūsu podkāstā dzirdēts, ka viedtālruņi kļuvuši pārāk garlaicīgi. Daļēji tam var piekrist, tādēļ, lai lietotājiem un apskatniekiem padarītu dzīvi jautrāku, ražotāji mēdz izlaist nišas viedtālruņus. Aizraujošākās nišas šobrīd ir salokāmie nākotnes vēstneši, kompaktie flagmaņi, super izturīgie brīnumi un geimeru viedtālruņi. Tādēļ interesanti, kad, kāds ražotājs, nolemj pieteikt jaunu nišu.

Šoreiz stāsts ir par pie mums salīdzinoši reti sastopamiem viedtālruņu ražotājiem – Motorola un Lenovo, kas nolēmuši, ka nepieciešams izdalīt jaunu, tieši uz biznesu orientētu nišu. Ideja par šādu nišu gan nav pārāk svaiga. Vēl podziņtelefonu ērā Nokia visai naski centās ar cenu un pāris trikiem norādīt, kuriem telefoniem pienāktos atrasties kārtīga biznesmeņa uzvalkā. Viedtālruņu ērā gan ir grūti izdalīt speciāli biznesam domātas funkcijas, jo visi flagmaņi piedāvā daudz, maz vienādas iespējas. Tādēļ šajā apskatā centīšos noskaidrot, vai uz biznesu orientētai nišai ir vieta tirgū, vai šis ir tomēr pašmērķīgs mēģinājums iedzīvināt neeksistējošu viedtālruņu nišu?

Vairāk lasi šeit.