E-komercijā izdzīvos tikai tie uzņēmumi, kuri mainīsies līdzi laikam un liks pircēja ērtības pirmajā vietā – noskaidrots e-komercijas profesionāļu informatīvajā pasākumā
Saglabāt savu konkurētspēju ilgtermiņā e-komercijas tirgū iespējams tikai, sekojot līdzi pircēju paradumiem, un paredzot gan uzņēmuma budžetā, gan laika plānā vietu negaidītām izmaiņās, kas var ietekmēt tuvākā laika uzņēmuma prioritātes, secināts Citadeles radītā e-komercijas risinājuma Klix partneru informatīvajā pasākumā. E-komercijas tendences, izaicinājumus un iespējas apsprieda teju 40 dažāda lieluma uzņēmumi, tai skaitā airBaltic, Capital un Jahonts pārstāvji.
Informāciju tehnoloģiju uzņēmuma AS Capital valdes loceklis Aigars Bērziņš dalījās pieredzē, kā uzņēmums noturējis savas pozīcijas e-komercijas un IT tirgū 30 gadu garumā, izceļot spēju pielāgoties, prioritāšu noteikšanu, spēju izvērtēt dažādu darbību produktivitāti un darbinieku labklājības uzlabošanu kā galvenos faktorus ilgtermiņa rezultātiem. Tāpat kā piemēru spējai izvērtēt prioritātes ātrākas attīstības vārdā, uzņēmējs minēja atteikšanos no fiziskajiem veikaliem, lai resursus novirzītu e-komercijas un IT servisa pakalpojumu pilnveidošanai.
“Prieks sadarboties ar motivēto Klix komandu, kura nepārtraukti meklē iespējas, lai uzlabotu gan klientu, gan partneru pieredzi tik vitāli svarīgajā mūsu ikdienas sastāvdaļā - maksājumu veikšanā. Dažiem tas varētu šķist pašsaprotami, bet ērtas maksājumu veikšanas pamatā ir nemitīgas pārmaiņas un evolūcija,” norāda AS Capital valdes loceklis Aigars Bērziņš.
Vairāk lasi šeit.