Funkcijas Find My iPhone atslēgšana no ierīces

Kāpēc šis ir svarīgi?

Ja iPhone vai iPad ir ieslēgta funkcija Find My iPhone, tad nav iespējams nodrošināt pilnvērtīgu diagnostiku un remontu. Nododot iekārtu servisam, klientam nepieciešams atslēgt šo funkciju.

Atbilstoši Vispārējai datu aizsardzības regulai, iekārtai jābūt izdzēstai un rūpnīcas iestatījumiem - atjaunotiem.

Latvijā - ne veikaliem, ne mobilā tīkla operatoriem, ne servisa centriem nav iespējas pašiem atslēgt šo funkciju, tieši tāpēc to ir svarīgi izdarīt pašam ierīces lietotājam.

 

Darbības soļi.

Ja ierīce darbojas un ir ieslēgta

No sākuma jāpārliecinās, vai ierīce ir pieslēgta internetam, izmantojot Wi-Fi.

  1. Iestatījumos atrodam Find My iPhone funkciju
    Settings  >  Klienta vārds (Apple ID)  >  iCloud  >  Find My iPhone
  2. Atslēdziet Find My iPhone funkciju

 

Ja ierīce nedarbojas un ir izslēgta

Find My iPhone ir iespējams atslēgt no jebkura datora un interneta pārlūkprogrammas:

1. Lai pierakstītos pakalpojumā Find My Phone, dodieties uz www.icloud.com

2. Ievadiet savu Apple ID un paroli*
Iespējams, ievadot savus datus, vaicās pēc divpakāpju identifikācijas, taču tā kā ierīce nedarbojas, ir iespēja ielogoties bez tā. Attiecīgi spiediet uz Find My iPhone ikonas, kas Jūs savienos ar Jūsu iCloud.

* Ja nav iespējams atcerēties savas pieejas datus, tad izmantojiet funkciju Forgot Apple ID or password?

3. iCloud vietnē noklikšķiniet uz All Devices un pēc tam izvēlaties, kuru ierīci vēlaties noņemt.

4. Bojātā ierīce parādīsies kā “offline”. Uzspiežot uz tās, parādīsies “dzēšanas” poga, kuru nospiežot, iespējams, parādisies jautājums, vai tiešām vēlaties šo ierīci noņemt? Apstipriniet, ka tiešām to vēlaties.

5. Noklikšķiniet uz Remove from Account.

Svarīgi! Nekādā gadījumā nespiediet “Erase iPhone / Mac” vai “Lost Mode”. Šo izmantojam tikai tādā gadījumā, ja ierīce ir nozagta. Jo tiklīdz ierīce tiks ieslēgta, tad visi esošie dati un informācija būs izdzēsta no ierīces, bet joprojām būs piesaistīts konkrētajam Apple ID un līdz ar to - joprojām ieslēgta Find My iPhone funkcija. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties “Remove from Account”.

Tāpat šajā procesā ir iespējamas kļūdas un sarežģījumi, piemēram, ja esat ielogojies savā iCloud kontā un pie “All Devices” nav nepieciešamās iekārtas, bet funkcija Find My iPhone ir ieslēgta, tad pieļaujams, ka konkrētā iekārta ir aktivizēta ar citu Apple ID.

Ja tomēr neizdodas viss iepriekš minētais un nav iespējams neko atjaunot, tad vienīgā iespēja ir zvanīt pašam ražotājam. Bezmaksas tālrunis Latvijā: 80003251

Telefonsarunā no automātiskā atbildētāja ir jāsagaida, kad tiek piedāvātas visas opcijas un jānospiež “4”. Citās opcijā atbildēs automātiskais atbildētājs, tāpēc ir svarīgi nokļūt līdz atbalsta personai. Jāņem vērā, ka saruna notiks angļu valodā.

Informācija no ražotāja pieejama šeit.