Capital IT palīdzības dienests

Capital IT palīdzības dienests sniedz ārpakalpojumus juridiskām personām visā Latvijas teritorijā. Pakalpojums ietver atbalsta servisu, programmatūras un iekārtu tehnisko uzturēšanu kā arī profesionālu servisa inženieru iesaisti.
 
Darbības principi
  • Reģistrē zvanus, e-pastus, pieteikumus;
  • Prioretizē pieteikumus;
  • Konsultē lietotāju;
  • Nekavējoties uzsāk problēmas diagnostiku on-line;
  • Ja problēma nav atrisināma attālināti - nosūta inženieri on-site servisa nodrošināšanai.
 
Ieguvumi no IT palīdzības dienesta izmantošanas
  • Labāks IT atbalsts uzņēmuma biznesa mērķu sasniegšanai – vairāk laika IT attīstībai un drošībai;
  • Darbinieku produktivitāte - mazāk dīkstāves;
  • Prognozējamas izmaksas – palīdzības dienests neslimo, neiet atvaļinājumā, nav vajadzīgs auto;
  • Papildu resurss krīzes situācijās – palīdzības dienestā vienmēr būs pieejami vairāk speciālisti vienā un tajā pašā laikā.
Pakalpojuma apraksts
  • Reģistrēšana un prioritāšu definēšana;
  • Telefona atbalsts un konsultācijas lietotājiem;
  • Attālināta problēmu novēršana - online;
  • Darba spēju pilnīga atjaunošana;
  • Atbalsts pieejams darba dienās no plkst. 8:00 līdz 18:00;
  • Atskaites.
Jautā mums par iespējām: [email protected]