Capital Servisa darbība ārkārtas stāvokļa laikā

Publikācijas datums: 2020-03-20 11:49:00

AS Capital Serviss šajā grūtajā laikā vēlas palīdzēt klientiem un tajā pašā laikā pasargāt savus darbiniekus un pārējos klientus. Tāpēc vēlamies ieviest bezkontakta servisa tehnikas saņemšanu servisā un atgriešanu klientam, izmantojot DPD, Express Pastu un   DPD paku skapjus.


DPD un ExpresPasta kurjerdienests.

Kā tas strādā:

1. Klientam jāienāk vietnē www.capital.lv  un jāaizpilda servisa pieteikuma forma.

2. Sadaļā “Nogādāšana servisā” jāizvēlas “Kurjerdienests”.

3. “Kontaktpersona”, “ Tālrunis” un “Adrese” jānorāda obligāti. Kurjerdienestam ir jāzina,  kur paņemt paku.

4. Pēc aizpildīšanas saņemsiet apstiprinājumu par servisa pieteikuma saņemšanu.

5. Rūpīgi iepakojiet iekārtu transportēšanai un gaidiet kurjerdienesta zvanu.

6. Pēc remonta iekārtu nosūtīsim uz to pašu adresi.

Ja nepieciešams, procesa laikā ar Jums sazināsimies, kā arī droši variet neskaidrību gadījumā sazināties ar mums, zvanot: 67517824 vai rakstot epastu: support@capital.lv



DPD Paku skapis.

Kā tas strādā: 

1. Klientam jāienāk vietnē capital.lv un jāaizpilda servisa pieteikuma forma. Sadaļā “Nogādāšana servisā” jāizvēlas “DPD paku skapis”. Lūdzu, norādīt DPD paku skapi, kurā vēlaties nodot iekārtu vai mēs piedāvāsim Jums tuvāko. 

2. Pēc tās aizpildīšanas Capital Serviss nosūtīs Jums sūtījuma etiķeti (pdf formātā) un servisa pasūtījuma Nr.  Etiķete nav jādrukā -  pietiks, ja Jums tā ir pieejama piemēram viedtālrunī – līdzīgi kā lidmašīnas iekāpšanas karte! Nepieciešams ir tikai etiķetē iekļautais svītru kods.

3. Ar rūpīgi iepakotu servisā nododamo iekārtu un etiķeti  dodieties uz  Jūsu izvēlēto DPD paku skapi. Izvēlieties ‘’Nosūtīt’’ izvēlni un sekojiet instrukcijām.

3.1. Ja Jums ir iespēja no Capital atsūtīto etiķeti izdrukāt pašiem un uzlīmēt uz nosūtāmās pakas, tad ir jāskenē ir svītru kods un atvērsies durtiņas, citi dokumenti netiks izdrukāti.

Svītru koda piemērs:


 
3.2. Ja no Capital atsūtīto etiķeti izdrukāt nav iespējams, tad no mobilā telefona pie Paku skapja jānoskenē QR kods. Paku skapis izdrukās uzlīmi, kura jāuzlīmē uz nosūtāmās pakas.

QR koda piemērs:


 
Kad iekārtas remonts būs pabeigts, iekārtu nosūtīsim Jums atpakaļ uz to pašu DPD paku skapi, no kura iekārtu saņēmām.

Ja nepieciešams, procesa laikā ar Jums sazināsimies, kā arī droši variet neskaidrību gadījumā sazināties ar mums, zvanot: 67517824 vai rakstot epastu: support@capital.lv